MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah

  • masa pelepasan:2024-01-03 10:41:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:174
  • Penerangan pantas:

    Muyuka,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

MuyukaSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pengubah terbenam minyak

MosonmagyarovarAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dry type transformer factory


MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW,MuyukaPengubah kotak lama, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,MuyukaPengubah jenis kotak 80, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Menghormati pelangganImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min frekuensi menutup ialah kali, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Setelah minyak telah dihapuskan,MuyukaSuhu pengubah jenis kering piawai, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Produsi keselamatanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

MuyukaMaklumat produk lain
  • NeussJembatan penerbangan tetap hidraulikKawasan tanah

    NeussJembatan penerbangan tetap hidraulikKawasan tanah

  • WarsawJembatan pengangkutan bekasTrend pertumbuhan

    WarsawJembatan pengangkutan bekasTrend pertumbuhan

  • WarsawTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprose

    WarsawTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprose

  • WarsawPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa jenis prestasi yang unggul?

    WarsawPlatform mengangkat bebas halangan menegakApa jenis prestasi yang unggul?

  • ZanjanPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahApakah kaedah perlindungannya

    ZanjanPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahApakah kaedah perlindungannya

  • ChongoyapePlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikTenaga dan kesan anti-perlanggaran

    ChongoyapePlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

    ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

  • MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

    MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah memberi anda MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah oleh syarikat kami, perkhidmatan MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah. MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MuyukaCharacteristics of dry type transformerPersoalan survival adalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!